lørdag 8. januar 2011

Praktiske gaver


Glassbrikker i ull holder kaffeflekkene lettere borte fra din evt nystrøkne duk.
Og hvis du har glassbord, så slipper du den ekle lyden når du setter ned glasset/koppen.

Dekor Hjertelig eller Moskstraumen
pris kr 50,- pr stk
For 6 stk: 250,-
Velg farge, antall og dekor og bestill på mail, så gir jeg tilbakemelding om levering.

Har du gjort klar kaffe på presskanna, og glemt den av?
Det har jeg gjort mange ganger.
Derfor laga jeg Presskannevarmer!
Da holder du kaffen varm. Pluss at det ser stilig ut på bordet!
Jeg bruker div stoffer, både gamle og nye, og flere dekorer.
Passer til kanner opp til 1,2 liter
Presskannevarmerne er fora med gamle gensere og pledd.
Velg farger og dekor, og send mail til meg.
pris 250,- pr stk

En ekte Kommelpung!
Dette er en pung som er komlete å sy!
Den er i ull og fora med gml bomullstoffer fra klær, gardiner o.l.
Det er tre rom i den.
Passer veldig godt til mobil, betalingskort, leppestift, penger, .........
Dekor: Moskstraumen, hjertelig og Nordlys
Bare velg farge og dekor, og send mail.
Pris 175,-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar